Hello-Oskar använder sig av GLS som fraktbolag och i Sverige leveraras GLS-paket med DB Schenker.
- När din order är packad och lämnar vårt lager utanför Hamburg, Tyskland, får du ett eller flera mejl med information och spårningsnummer.
- Observera att större ordrar ofta behöver delas upp i flera paket som skickas separat. Då mottar du samma informationsmejl flera gånger med olika spårningsnummer.
- Beroende på paketens storlek och vikt kommer de levereras hem eller till närmaste uthämtningsställe. Var uppmärksam på kommunikation (främst SMS) från DB Schenker!
- Eftersom vissa ordrar delas upp i flera paket kan det av olika anledningar innebära att de inte levereras samtidigt.
Du kan följa din leverans med spårningsnumret på den här sidan.
Vid problem med eller frågor kring själva leveransen (efter att ordern har skickats och du fått spårningsnummer) så rekommenderar vi att man i första hand vänder sig till fraktbolaget. DB Schenkers kundtjänst kan du hitta här.
Har du frågor om när din order kommer packa och skickas får du gärna höra av dig till Oskars kundtjänst. Vi hjälper dig gärna!
(Skärmavbild från GLS spårningssida där du skriver in ditt spårningsnummer för att följa leveransen).
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.