Självklart är vårt mål att våra kunder ska motta våra produkter i perfekt skick men ibland är olyckan framme och våra produkter kanske utsätts för en lite alltför våldsam transport.
Så här gör du:
1) Om du direkt ser att själva paketet (förpackningen) är trasigt eller skadat. Då ska du informera leveransbudet som levererar paketet om detta innan du kvitterar. De kan då antingen ta tillbaka paketet eller anmärker skadan på följesedel/handdator. Hör sedan av dig till vår kundtjänst så hittar vi en lösning tillsammans.
2) Om du öppnar ditt paket och ser att något är skadat eller trasigt. I detta fallet ber vi dig fotografera skadan/skadorna och det är viktigt att allt syns på ett fotografi. Du kan sedan vända dig till vår kundtjänst genom att mejla fotot och en beskrivning av situationen, så hittar vi en passande lösning tillsammans.
Vi vill alltid göra våra kunder nöjda!
Vill du reklamera en vara? Mejla oss på info@hello-oskar.se
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.